Autoritatea Aeronautică Civilă: În cazul în care drepturile pasagerilor nu sunt revendicate, aceștia sunt îndemnați să revină cu o petiție

Autoritatea Aeronautică Civilă ( AAC ) vine cu precizări legate de întârzierile prelungite ale zborurilor din ultima perioadă sau la alte situații care pot duce la amânarea sau anularea unor curse aeriene.

„Cu referire la situațiile frecvente din ultima perioadă de întârziere prelungită a zborurilor sau identificarea unei defectiuni tehnice la sistemul de autopilotare, care a dus la o aterizare de urgenta pe aeroportul Otopeni, asigurand astfel siguranța pasagerilor, Autoritatea Aeronautică Civilă, în calitate de instituție abilitată cu prerogativa de protecție a consumatorilor în domeniul aviației civile, reitereaza că în cazul anulării sau întârzierii de lungă durată a zborurilor, conform Hotărârii Guvernului nr. 836/2012, operatorul aerian este obligat să acorde toată asistența necesară, inclusiv oferirea de hrană, cazare, rerutare, dar și compensați în funcție de distanța ortodromică dintre aeroporturi.

În cazul in care drepturile pasagerilor nu sunt revendicate, aceștia sunt îndemnați să revină cu o petiție în adresa Autorității Aeronautice Civile”, se arată în comunicatul AAC.

Urmărește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata