Partidele bagă bani la greu în publicitate electorală

Politicienii moldoveni sunt generoşi la capitolul publicitate pe Facebook, potrivit celor de la Unimedia. Astfel, pe primul loc se plasează Renato Usatîi, care a cheltuit în jur de 5400 de euro, dintre care aproape 1500 în ultimele șapte zile.

Pe locul doi se clasează pagina lui Ilan Șor – puțin peste 1800 de euro, dintre care aproximativ 430 doar în ultima săptămână. Cât ține de pagina formațiunii ȘOR, aceasta a cheltuit 100 euro.

Pe locul trei se clasează Pagina Maiei Sandu, care a cheltuit 825 de euro, dintre care 290 în ultimele șapte zile. De asemenea, pagina PAS tot are cheltuieli – 750 de euro, dintre care 340 de euro doar în ultima săptămână.

Cheltuieli a raportat și paginile Igor Dodon și Ion Ceban, care potrivit datelor oferite de Facebook, acestea au cheltuit mai puțin de 100 de euro în perioada indicată.

Cât ține de Platforma DA, Pro Moldova, PLDM, dar și paginile liderilor de partide – Andrei Năstase, Andrian Candu și Vladimir Filat, aceștia nu ar fi cheltuit bani pe publicitate pe Facebook.

Urmărește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata